.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهای برق کشاورزی 25درصد کاهش می‌یابد

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، از قول مساعد دولت برای کاهش قیمت برق کشاورزی خبر داد و گفت: با عملیاتی شدن این تصمیم دولت، بهای هرکیلووات برق مصرفی این بخش از 12 تومان به 9 تومان کاهش می‌یابد.

به گزارش شمال نیوز "کاظم فرهمند" در گفت وگو باخانه‌ملت افزود: کمیسیون کشاورزی سعی کرده است تا با ارائه پیشنهادهایی راهبردی به کمیسیون تلفیق بودجه 90، زمینه‌های توسعه بخش کشاورزی کشور را در اجرای طرح آبیاری تحت فشار و طرح‌های آب و خاک، فراهم کند.

نماینده مردم مهریز، بافق، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: سعی ما این است که با کاهش هزینه‌های تولید محصولات کشاورزی، چتر حمایتی مجلس و دولت را بر روی تمام تولیدکنندگان این محصولات در کشور بگسترانیم.



کاهش سهم بهره‌برداران از آبیاری تحت فشار به 15 درصد

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 90، توضیح داد: سهم کشاورزان و بهره‌برداران از سیستم آبیاری تحت فشار که سال گذشته 30درصد بود با پیشنهاد کمیسیون کشاورزی و تصویب در کمیسیون تلفیق به 15درصد کاهش یافته است که این رقم نیز در قالب تسهیلات به کشاورزان پرداخت می‌شود.



تأمین 100درصدی هزینه‌های آبیاری تحت فشار در مناطق محروم

فرهمند با بیان این‌که پیشنهاد کمیسیون کشاورزی درباره توسعه خدمات بخش آبیاری تحت فشار در کمیسیون تلفیق به تصویب رسیده است، ادامه داد: با تصویب نهایی این پیشنهاد در صحن علنی، تمام هزینه‌های مربوط به این نوع آبیاری در مناطق محروم بر عهده دولت قرار می‌گیرد.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، اظهار امیدواری کرد: با تصویب نهایی مصوبه‌های کمیسیون تلفیق، زمینه‌های صرفه جویی در مصرف آب فراهم شده و حمایت از کشاورزان داخلی در اولویت دستگاه‌های اجرایی این بخش قرار گیرد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.